ATENTIE!!! la alegerea sistemului ERP

ATENTIE!!!! achizitia unui sistem ERP nu este si o garantie a reusitei în afaceri.
Unele proiectele de implementare sunt sortite esecurilor, cauzele venind in mare parte din interiorul proiectului si aici enumeram cauze precum lungirea termenelor de implementare, lipsa personalului specializat, lipsa unui maneger de proiect adecvat, aparitia unor eforturi induse neluate în calcul.
In afara de riscurile interne, pot aparea situatii în care ritmul de implementare sa fie succedat de alte evolutii tehnologice ale companiei şi de aparitia unor noi aplicatii care satisfac cerinte complementare. In aceasta situatie este esentiala scalabilitatea si permisivitatea sistemelor implementate care, inca de la inceput trebuiesc configurate si dimensionate în functie de planurile de dezvoltare ale companiei.
Solutia pe care noi o oferim este una in totalitate modulara fiecare modul al aplicatiei fiind capabil sa functioneze atat de sine statator cat si in relatie cu celelalte module complementare. Din aceasta cauza, ele sunt gandite astfel incat sa poata primi date externe cat si, sa exporte date in diverse formate astfel incat sa poata fi importate in alte sisteme.
Ca si exemple va putem spune ca:
– Modulul de Salarizare si HR a fost interfatat pana in prezent cu multe alte sisteme financiar-contabile unele dintre ele folosite la nivel international (SAP, SUN, ORACLE, Dynamics AX etc);
– Modulul de Gestiune distributie a fost interfata la randul sau cu alte sisteme financiar-contabile;
– Modulul de Gestiune distributie permite actualizarea listelor de articole, echivalente, liste preturi si intrari de marfuri prin intermediul fisierelor exportate din alte aplicatii;
– Modulul de Service auto permite actualizarea nomenclatoarelor de tipuri masini, operatii si de normative pe baza fisierelor exportate din alte aplicatii;
– Modulul de Pontaj care se afla in stransa legatura cu modulul de salarizare permite importul pontajelor facute cu ajutorul dispozitivelor biometrice;
– Modulul de Banking a fost interfatat cu alte sisteme financiar-contabile;
Va asiguram ca lista poate continua cu multe interfatari izolate pe care a trebuit sa le asiguram punctual pe diverse proiecte.
Ceea ce vrem sa sustinem este ca aspectele enumerate mai sus trebuiesc neaparat laute in calcul in momentul in care va alegeti solutiile si furnizorii de solutii informatice cu care urmeaza sa “plecati la drum”.

Author: Bogdan Vlad

Project manager at GROUP IT SOLUTIONS. Studied Master of Leadership and HR Management at 'Hyperion' University of Bucharest. Lives in Bucharest. Born on November 11, 1986.

Leave a comment